Followers

Saturday, November 26, 2011

sentapnyer hati saya

disini...hanya di sini tempat aku boleh bgtau semua kisahku..pahit..suka duka aku x tahu nk sharing ngan siapa... kawan??? i dont think so.. org tersayang? mungkin sudah memerlukan aku..
hidup nie kdg2 wat kita bhgia sangat~
tuhan maha adil~
bila dia x rahmati akan ditarik segalanya~
subhanalllah~
kau tabahkan hati insan2 yang disayang~

hati wanita...x seperti batu...ringan bagai kapas..lembut seperti tisu..
wahai kau insan lelaki...fahamilah..mengertilah dan sayangilah mereka..

aku bukan mmbuka aibmu..
kadang2 aku rase aku hanya insan yg terlalu pnting kn diri..
nk tau knp???

- cuba blajar cri duet sendri..jgn tau abeskan je
- jgn cuba kongkong abg
-abg xde duet..blik phg je la

sesungguhnya aku tidak mencintaimu untuk poketku..
sesungguhnya aku tidak mencintaimu untuk senangku
sesungguhnya aku tidak menyintaimu untuk perutku

kau insan lelaki...kaum yang kuat lg terperi
lemahnya aku kerna ucapanmu..
luluhnya aku atas perbuatanmu..
sayunya aku atas ulasanmu..

sesungguhnya aku x rasa aku layak untuk insan didunia ini
andai aku tidak diberikan jdoh bersamamu..
aku redha ya Tuhan..
aku pasrah...sesungguhnya hatiku kini tertutup ats insan bernama lelaki..

subhanallah hatiku hancur :)
dek kerna rakanmu..insan yg kau syg..

2 comments: