Followers

Tuesday, January 3, 2012

[# p3rmula4n tahuN baRu#]







ehmmmm permulaan tahun baru!!!!!!!!!!!!!

nak tau x...permulaan tahun baru aku nie pling bersejarah..
banyak benda yg aku x sgka terjadi...
alhamdulillah aku semakin sht disamping org2 yg menyayangi aku (sambil ciom2 bantal)
tahun baru mengingatkan aku pertemuan ngan kerol...
pertemuan yang x dirancana... atas dasar sahabat kemudiannya berputik bunga2 cinta! ceeewah!!! miahahahaha

jeng..jeng..jeng
nk tau aku g mane taon nie????
hahahaha kalau taon lps aku g melaka mndy air pns...
taon nie aku kne demam pns! same kn kn...
ehmmm taon nie kitorg p pd...agak best la..
aku x ksh g mne2 asalkan aku ngan kerol...
smbut berdua pon aku x ksh...


kat sne kami sampai mlm.. tanpa sebarang khemah, beralaskan tikar kami semua tdo tepi pntai...
sian kerol..langsong x tdo...sbb aku x selesa..
malam 2 sejuk sgt... aku cube tahan mata supaya x tdo..
tp tertido gak..kate kaki tdo..miahahahahaha

hahaha gambar nie kami amek mlm la...flash die xleh ditahan oleh mate sepet aku nie
asek nk ttdo je klu snap...hahaha adoyaiiii

pg2 lgi aku ngan kerol da berjalan tepi pntai...
so sweet....kami conteng2 pasir...sangat bahgia rase...
nie la hasil permulaan tahun baru kami...slmt membaca

pss:// cinta sejati datang dari hati

No comments:

Post a Comment