Followers

Sunday, January 15, 2012

kelucuan melampau

salam kawan2
ehmmm aini disebabkan aku x tau nk watpe, aku update la skit blog aku nie
emmmm let see...kite nk cter pasai pa eh???
aku nk share ngan korg2 yg jenguk blog nie
pic yg pelik dan lucu..harap2 betol la lucu...


okeh! ape yg korang nampak dari gambar diatas??
ohhh masyarakat malaysia yg sgt kreatif kn kn
aku pling suke yg kedua 2..miahahahaha agak jahat...
duet seringgit pom boleh melambangkan or boleh didekoret jd cmni
bayangkan kalu hantaran kite wat cmni...mau pgsan mak mertua..
okeh sekarang kite pegi kpd 2nd pic


haaaa...yg nie wat aku speechless
nk mkn ayam harus kne sunatkah??? omg2 ayam perlu disunat
kadang2 masyarakat luar nie agak nge+ngok la...
nk sunat celah mane la ayam 2.... xkn nk kerat kaki die kot...
yg penting...ayam sunat adalah haram...sembelih la binatang peliharaan kamu dgn pisau yg tajam agar ia tidak merasa kesakitannya...
kite pegi ke 3rd pic


yezzzaaaa... kalu yg nie..aku ternampk kt mne2 supermarket..kompem aku mengilai2 ..x tau nk ckp pe...mmg terguling la org tgok nie... (^_^)! aihhh kne timbang telo ke...mesti husban lari klu time nk bli telor!!!!wakakakkakakaka


nie tok org lelaki la... ini cara yg terbaik PUNYER!!!!
kalu la pkai solex camni...pencuri memikir nk bwk lari moto anda cmne...
nk bkk solex pon mkn masa 5 taon kot....nk bwk lari mcm x mungkin!!!
cpt2 anda cari la solex cmni...kompem moto anda selamat, tidak akan dibawa lari lg!!!

2 je tok aini...nnti kite jumpe lg..lev u all :*muahhh

2 comments:

  1. gambar last mmg function sgt... para lelaki boleh cuba guna SOLEX tu kan... mmg safety sgt gamaknya :)

    ReplyDelete
  2. :) nk angkot pon x larat 2 ain..memikir sgt la kn nnti...

    ReplyDelete