Followers

Wednesday, February 29, 2012

semester 6


AYA SAYANG KEROL
Yhmmm rindu mak sgt...Y
skrg ni mak msti ngan tgok cter nada nada nada cinta(ikot melody) hhahahha
ayah skrg msti ngan kat reban kambing...
sem dpn da nak praktikum...perasaan???? mestilah gmbira!!!!! mampu!!!! hahhaha
mestilah takot..kitorg semua pakat2 tnk amek mlka n n9..sbb mama yg x pernah bersyukur n trima seadanya akan amek sane...so bg mngelakkan mati terkejut...kami memilih perok weh!!!
aku n che ma akan prktkl kat sekolah menengah Changkat Lada..tah btol x eja...

Y ehmmm let see ari ni aku nk share pic2 yg comei2Y
mungkin mmpu membuatkan perot anda tersenyum lebar :))

okeh..klu korang teror sgt la kan....berapa kayu yang ade???
haaaa guru math dialu-alukan untuk mengira...
aku xkn kira sbb aku da tau klu aku jwb kompem2 betol..kahkahakah
okeh..pic nie aku khususkan untuk manusia yang mnt motosikal berkuasa tinggi...
dari sudut pndangan bawah..mmg ttgi kan kan
xleh dibayangkan klu aku mngajar pkai moto nie...hahha
terbang la bju kurungku...tp ok what moto ni...bleh gak mngelakkan jem
dari jaooooohhhh lagi leh nmpk kan...kahkahkah..
ini cara untuk zaman yg serba canggih ni
binatang pon da pndai gunakan teknologi untuk kepentingan n keselamatan
hahahaha anda rase sempat x harimau 2 kejar mat kuda..hahha nama pggilan baru mat rempit +kuda

owhhhhhh so suwittttttt
hahhahaa mula2 aku tgok pic ni aku rase lawak..
n aku beria2 monyet g tunjuk kat kerol..
pastu yang ni aku dpt "apa la dosa binatang 2..ayg rase lawak ke?" "dikepak-kepaknya kaki dia"
okeh aku insaf!!!!

sampai kat sini je la kot aku merapu...
sesungguhnya kau kerinduan n kebosanan...akhir kata::


YTersenyumlahY kepada Ysiapa Ysaja Ynescaya Yanda YakanY mendapatY cinta kasihY merekaY. HaluskanY tuturY kata YandaY nescayaY merekaY akan menyintaimu.Y DanY rendahkanY hatiY kepadaY merekaY, nescayaY merekaY akanY menghormati Yanda

2 comments: